Zarządzanie jakością  

Wdrożyliśmy i ciągle doskonalimy system zarządzania jakością. Najważniejszym jego celem jest poprawa efektywności świadczeń, poprzez zapewnienie bezpiecznej opieki zdrowotnej oraz spełnianie coraz wyższych wymagań i oczekiwań pacjenta.

Oferujemy usługi na wysokim poziomie, a także dbamy o naszych pacjentów przez kompleksowe zaspokajanie ich potrzeb. Gwarancją naszej niezawodności jest potwierdzany od wielu lat Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001, Certyfikat Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz Certyfikat BHP OHSAS 18001.

Zobowiązujemy się do spełniania wymagań norm ISO i ciągłego doskonalenia odpowiednich procedur. Szczególna uwagę poświęcamy szkoleniom personelu, kształtowaniu przyjaznej pacjentom i pracownikom kultury organizacji oraz wprowadzaniu w życie projektów, poprawiających skuteczność zarządzania jakością i środowiskiem. W tym celu opracowaliśmy wraz z zespołem specjalistów Księgę Standardów Centrum Salve Medica, w której zawarliśmy normy dotyczące obsługi pacjenta, dress code oraz identyfikację wizerunkową marki. Nieodłącznym elementem naszej codziennej pracy jest ciągłe doskonalenie się.

Nie masz konta? Zarejestruj się!

Zaloguj się

Informację o użytkowniku i haśle, znajdziesz w pierwszym mailu potwierdzającym założenie konta od: online@salvemedica.pl

Rejestracji przez internet możesz dokonać rezerwując termin najdalej do 30 dni od daty rejestracji. Jednocześnie informujemy, że cena w dniu wizyty może ulec zmianie.