Informator POZ
Harmonogram pracy Poradni Lekarzy rodzinnych
Lekarze specjaliści chorób wewnętrznych (interniści) i rodzinni – wizyty w poradni:
Lekarz: | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
Dorota Jeziorska-Dałek | 13:30-18:00 | 8:00-13:30 | 10:00-14:00 | 8:00-14:00 | 8:00-11:30 |
Longin Paszkowski | 8:00-15:30 | 10:00-18:00 | 8:00-15:30 | 8:00-15:30 | 8:00-11:30 |
Tatsiana Babina | 15.30-17.30 |
Lekarze specjaliści pediatrzy – wizyty w poradni:
Lekarz: | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
Marianna Bukowska | 8:00-12:00 | 14:00-18:00 | 8:30-12:30 | 13:00-18:00 | 8:00-12:00 |
Katarzyna Haładaj | 15:30-18:00 | 15:30-18:00 | 15:30-18:00 |
Lekarze rodzinni – wizyty domowe:
Lekarz: | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
Dorota Jeziorska-Dałek | 10:30-13.30 | 13.30-15.30 | 14.00-17.30 | 14.00-15.30 | 11.30-15.30 |
Longin Paszkowski | 15:30-17:00 | 8:30-10:00 | 15:30-17:00 | 15:30-17:00 | 11:30-15:30 |
Pielęgniarki – wizyty w poradni i domowe:
Pielęgniarka: | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
Aleksandra Kamocka |
8:00-12:00 |
8:00-12:00 16:00-18.00 |
8:00-12:00 12:00-18.00 |
8:00-14:00 14:00-18.00 |
8:00-12:00 12.00-18.00 |
Mariola Anielska | 15:30-18:00 | ||||
Anna Włodarczyk | 12:00-16:00 9:00-12.00 |
12:00-16:00 9.00-12.00 |
12:00-16:00 |
12:00-16:00 9:00-12.00 |
12:00-16:00 9:00-12.00 |
Pielęgniarki – szczepienia:
Pielęgniarka: | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
Mariola Anielska | 15:00-17:.00 | 15:00-18:00 | |||
Maryna Buchko | 11:00-15:00 | 13:00-14.00 | 11.00-15.00 |
Położne – wizyty w poradni i domowe:
Położna: | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
Mariola Gąsiorowska | 8:00-14:15 14:15-15:15 |
8:00-14:15 14:15-15:15 |
10:25-17:00 17:00-18:00 |
8:00-14:15 14:15-15:15 |
8:00-14:15 14:15-15:15 |
Magdalena Kołodziejczyk | 15:15-18:00 | 15:15-18:00 | 8:00-10:25 | 15:15-18.00 | 15:15-18:00 |
Teleporady
Od 16 marca zmieniły się zasady korzystania ze świadczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej.
Świadczenia realizowane w bezpośrednim kontakcie z Pacjentem obejmujące świadczenia udzielane są, gdy Pacjent:
- nie wyraża zgody na teleporadę,
- cierpi na przewlekłą chorobę i nastąpiło pogorszenie lub zmieniły się objawy,
- ma podejrzenie choroby nowotworowej,
- nie ma jeszcze 6 lat,
- ma pierwszą wizytę u lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki lekarskiej, których wskazał w deklaracji wyboru.
Z teleporady Pacjent korzysta, gdy:
- istnieje podejrzenie zakażenia COVID-19,
- potrzebuje recepty na leki niezbędne do kontynuacji leczenia, lub zlecenie na zaopatrzenie na wyroby medyczne jako kontynuację poprzedniego zlecenia,
- potrzebuje zaświadczenia o stanie zdrowia,
- dziecko, które nie ma 6 lat, korzysta z porady kontrolnej, którą lekarz ustalił podczas bezpośredniej wizyty i która nie polega na fizycznym badaniu.
Pacjenci w ramach usług NFZ mogą skorzystać z telefonicznych porad lekarskich w godzinach pracy Przychodni POZ. Zapisy na wizyty telemedyczne prowadzone są telefonicznie (42 254 64 84) lub osobiście w Rejestracji. Lekarz POZ zadzwoni do pacjenta w umówionym z pacjentem terminie. Podejmie próby kontaktu 3-krotnie. W ramach teleporady lekarz może zdecydować o konieczności wizyty w ośrodku z uwagi na stan zdrowia Pacjenta.
Brak dostępności Pacjenta w umówionym terminie skutkuje anulowaniem teleporady. W celu ponowienia usługi należy ponownie umówić się na wizytę telemedyczną.
Podczas teleporady Pacjent może uzyskać:
- zalecenia medyczne,
- e-zwolnienie,
- e-receptę,
- e-skierowanie,
- zlecenie na test na koronawirusa,
- sugestię bezpośredniej wizyty w przychodni lub kontaktu z pogotowiem.
Każdy Pacjent ma możliwość dostępu do informacji o historii swojego leczenia, m.in. receptach, skierowaniach, zwolnieniach poprzez Internetowe Konto Pacjenta na stronie PACJENT.GOV.PL W celu zalogowania należy założyć profil zaufany, czyli podpis elektroniczny do autoryzacji on-line.
Lista świadczeń, które są udzielane wyłącznie w bezpośrednim kontakcie z Pacjentem:
- porada w warunkach ambulatoryjnych lub domowych (w przypadkach uzasadnionych medycznie),
- porada patronażowa oraz badania bilansowe,
- leczenie z zapewnieniem diagnostyki laboratoryjnej oraz obrazowej i nie obrazowej (EKG, RTG, USG, spirometria),
- szczepienia ochronne (obowiązkowe, zalecane).
Zasady zapisywania na wizytę:
- osobiście w Rejestracji Salve Medica
- telefonicznie: 42 254 64 84
- poprzez osoby trzecie
Badania diagnostyczne
Badania laboratoryjne zlecone przez lekarzy POZ należy umówić za pośrednictwem rejestracji lub infolinii. Są one realizowane w godzinach pracy przychodni.
Badania wykonywane przez Salve Medica sp. z o.o. sp. k.:
- RTG, USG, densytometria, spirometria, cytologia.
- Badanie mammograficzne można umawiać w rejestracji Medica sp. z o.o. sp. k. znajdującym się na parterze budynku A.
Podwykonawcy Salve Medica sp. z o.o. sp. k.:
- Diagnostyka sp. z o.o.,
- Diagnostyka Consilio,
- Salve sp. z o.o.,
- Centralny Szpital Kliniczny UM w Łodzi,
- Medica sp. z o.o. sp. K.,
- Szpital Zakonu Bonifratów św. Jana Bożego sp. z o.o.,
- Medax -Trans sp. z o.o.,
- Nu-Med sp. z o.o.
Grafik promocji zdrowia w POZ Salve Medica
Pacjentów Lekarzy rodzinnych Salve Medica zapraszamy na bezpłatne spotkania z lekarzami, pielęgniarkami i położnymi. Ich celem jest promocja zdrowego stylu życia i profilaktyka chorób cywilizacyjnych.
Spotkania mają charakter indywidualnych konsultacji lub grupowych spotkań on-line (webinarów). Osoby zainteresowane proszone są o zapisy na wizyty w rejestracji (bezpośrednio lub telefonicznie: 42 254 64 84).
Możesz zapisać się na spotkanie tylko jeśli jesteś Pacjentem przychodni Lekarzy Rodzinnych Salve Medica. Jeśli jeszcze nie złożyłaś / łeś deklaracji POZ w Salve Medica – możesz zrobić to w rejestracji.
MARZEC 2022 | |
21-31.03.2022 | Konsultacje telefoniczne/spotkanie – profilaktyka otyłości |
KWIECIEŃ 2022 | |
22.04.2022, godzina 08:00 – 12:00 | Wizyty osobiste - profilaktyka wad wzroku i postawy u dzieci |
MAJ 2022 | |
06.05.2022, godzina 12:00 – 14:00 | Konsultacje telefoniczne/spotkanie – profilaktyka chorób nadwagi i otyłości |
CZERWIEC 2022 | |
10.06.2022, godzina 12:00 – 14:00 | Konsultacje telefoniczne/spotkanie - profilaktyka nadciśnienia |
LIPIEC 2022 | |
08.07.2022, godzina 12:00 – 14:00 | Konsultacje telefoniczne/spotkanie - profilaktyka cukrzycy |
SIERPIEŃ 2022 | |
12.08.2022, godzina 12:00 – 14:00 | Edukacja ciężarnych - webinar z położną |
WRZESIEŃ 2022 | |
09.09.2022, godzina 12:00 – 14:00 | Konsultacje telefoniczne/spotkanie – profilaktyka otyłości |
PAŹDZIERNIK 2022 | |
07.10.2022, godzina 12:00 – 14:00 | Konsultacje telefoniczne/spotkanie – profilaktyka gruźlica |
LISTOPAD 2022 | |
18.11.2022, godzina 12:00 – 14:00 | Edukacja ciężarnych - webinar z położną |
GRUDZIEŃ 2022 | |
09.12.2022, godzina 12:00 – 14:00 | Konsultacje telefoniczne/spotkanie - profilaktyka cukrzycy |
Opłaty za świadczenie usług dla Pacjentów nie posiadających ważnego ubezpieczenia NFZ:
Lp | Usługa | Cena |
1. | spirometria | 50,00 zł |
2. | RTG klatki piersiowej | 50,00 zł |
3. | RTG klatki piersiowej (pierś + bok) | 75,00 zł |
4. | USG jamy brzusznej | 130,00 – 140,00 zł (zależnie od lekarza) |
5. | morfologia krwi | 12,00 zł |
6. | ogólne badanie moczu | 10,00 zł |
7. | badanie ogólne kału | 14,00 zł |
8. | iniekcja | 30,00 zł |
*Cennik pozostałych badań dostępny w rejestracji.
Ceny szczepień komercyjnych:
Lp | Usługa | Cena |
1. | Infanrix IPV + Hib | 135,00 zł |
2. | Synflorix | 150,00 zł |
3. | Havrix 720 Junior | 140,00 zł |
4. | Rotateq | 160,00 zł |
5. | Infanrix hexa | 200,00 zł |
6. | Varilrix | 220,00 zł |
7. | Prevenar 13 | 290,00 zł |
8. | Rotarix | 330,00 zł |
9. | Bexero | 360,00 zł |
10. | EUVAX B | 85,00 zł |
11. | przeciw grypie | 50,00 zł |
12. | Hexacima HPV | 190,00 zł |
INFORMACJA DLA PACJENTÓW DOTYCZĄCA UDOSTĘPNIANIA DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
1. SALVE MEDICA Sp. z o.o. Sp. k. udostępnia dokumentację medyczną:
- do wglądu, w tym także do baz danych w zakresie ochrony zdrowia, w miejscu udzielania świadczeń zdrowotnych, z wyłączeniem medycznych czynności ratunkowych, albo w siedzibie podmiotu udzielającego świadczeń zdrowotnych, z zapewnieniem pacjentowi lub innym uprawnionym organom lub podmiotom możliwości sporządzenia notatek lub zdjęć;
- przez sporządzenie jej wyciągu, odpisu, kopii lub wydruku;
- przez wydanie oryginału za potwierdzeniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu, na żądanie organów władzy publicznej albo sądów powszechnych, a także w przypadku gdy zwłoka w wydaniu dokumentacji mogłaby spowodować zagrożenie życia lub zdrowia pacjenta;
- za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej;
- na informatycznym nośniku danych.
2. SALVE MEDICA Sp. z o.o. Sp. k. udostępnia dokumentację medyczną pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta.
3. Po śmierci pacjenta dokumentacja medyczna jest udostępniana osobie upoważnionej przez pacjenta za życia lub osobie, która w chwili zgonu pacjenta była jego przedstawicielem ustawowym. Dokumentacja medyczna jest udostępniana także osobie bliskiej, chyba że udostępnieniu sprzeciwi się inna osoba bliska lub sprzeciwił się temu pacjent za życia, zgodnie z Art. 26. Ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
4. Za udostępnienie dokumentacji medycznej (przez sporządzenie jej wyciągu, odpisu, kopii lub wydruku oraz na informatycznym nośniku danych) placówka może pobierać opłatę zgodnie z opracowanym cennikiem.
5. Opłaty za udostępnienie dokumentacji medycznej ustala Zarząd zgodnie z Ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Wysokość opłaty:
- 11 zł za jedną stronę wyciągu lub odpisu dokumentacji medycznej (opłata nie przekracza 0,002 przeciętnego wynagrodzenia w poprzednim kwartale, począwszy od pierwszego dnia następnego miesiąca po ogłoszeniu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” na podstawie art. 20 pkt 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych),
- 0,40 zł za jedną stronę kopii albo wydruku (opłata nie przekracza 0,00007 przeciętnego wynagrodzenia, o którym mowa wyżej).
- 2,30 zł za udostępnienie dokumentacji medycznej na informatycznym nośniku danych (opłata nie przekracza 0,0004 przeciętnego wynagrodzenia, o którym mowa wyżej).
6. Udostępnienie dokumentacji do wglądu na miejscu jest bezpłatne.
7. Udostępnienie dokumentacji medycznej pacjentowi albo jego przedstawicielowi ustawowemu po raz pierwszy w żądanym zakresie jest bezpłatne.
8. Za udostępnienie dokumentacji medycznej pacjentowi albo jego przedstawicielowi ustawowemu kolejny raz w żądanym zakresie lub każdorazowo osobom upoważnionym przez pacjenta lub przedstawiciela ustawowego, Placówka pobiera opłatę na zasadach określonych w punkcie 5.
PRAWA PACJENTA KORZYSTAJĄCEGO Z PORADNI LEKARZY RODZINNYCH POZ
(opracowane na podstawie Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta)
Pacjent ma prawo do:
- świadczeń zdrowotnych
Pacjent ma prawo do świadczeń zdrowotnych odpowiadających wymaganiom aktualnej wiedzy medycznej. Pacjent ma prawo do natychmiastowego udzielenia świadczeń zdrowotnych ze względu na zagrożenie zdrowia lub życia.
Pacjent ma prawo do świadczeń zdrowotnych udzielanych z należytą starannością przez podmioty udzielające świadczeń zdrowotnych w warunkach odpowiadających określonym w odrębnych przepisach wymaganiom fachowym i sanitarnym. Przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych osoby wykonujące zawód medyczny kierują się zasadami etyki zawodowej określonymi przez właściwe samorządy zawodów medycznych.
- informacji o swoim stanie zdrowia
Pacjent ma prawo do informacji o swoim stanie zdrowia.
Pacjent, w tym małoletni, który ukończył 16 lat, lub jego przedstawiciel ustawowy mają prawo do uzyskania od osoby wykonującej zawód medyczny przystępnej informacji o stanie zdrowia pacjenta, rozpoznaniu, proponowanych oraz możliwych metodach diagnostycznych i leczniczych, dających się przewidzieć następstwach ich zastosowania albo zaniechania, wynikach leczenia oraz rokowaniu, w zakresie udzielanych przez tę osobę świadczeń zdrowotnych oraz zgodnie z posiadanymi przez nią uprawnieniami. Po uzyskaniu informacji o swoim stanie zdrowia, pacjent ma prawo przedstawić osobie wykonującej zawód medyczny swoje zdanie w tym zakresie.
- zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych
Pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy, lub opiekun faktyczny ma prawo zgłaszania osobom wykonującym zawód medyczny, Prezesowi Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub podmiotowi odpowiedzialnemu za wprowadzenie produktu leczniczego do obrotu działania niepożądanego produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne.
- tajemnicy informacji z nim związanych
Pacjent ma prawo do zachowania w tajemnicy przez osoby wykonujące zawód medyczny, w tym udzielające mu świadczeń zdrowotnych, informacji z nim związanych, a uzyskanych w związku z wykonywaniem zawodu medycznego.
- wyrażenia zgody na udzielenie świadczeń zdrowotnych
Pacjent, w tym małoletni, który ukończył 16 lat, ma prawo do wyrażenia zgody na przeprowadzenie badania lub udzielenie innych świadczeń zdrowotnych.
Zgoda oraz sprzeciw mogą być wyrażone ustnie albo przez takie zachowanie się, które w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje na wolę poddania się czynnościom proponowanym przez osobę wykonującą zawód medyczny albo brak takiej woli. W przypadku zabiegu operacyjnego albo zastosowania metody leczenia lub diagnostyki stwarzających podwyższone ryzyko dla pacjenta, zgodę wyraża się w formie pisemnej.
- poszanowania intymności i godności pacjenta
Pacjent ma prawo do poszanowania intymności i godności, w szczególności w czasie udzielania mu świadczeń zdrowotnych.
Pacjent ma prawo do leczenia bólu - podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych jest obowiązany podejmować działania polegające na określeniu stopnia natężenia bólu, leczeniu bólu oraz monitorowaniu skuteczności tego leczenia.
Na życzenie pacjenta przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych może być obecna osoba bliska.
Obecność innych osób przy udzielaniu świadczenia, np. studentów medycyny, wymaga zgody pacjenta. Jeżeli pacjent jest małoletni, całkowicie ubezwłasnowolniony lub niezdolny do świadomego wyrażenia zgody, wymagana jest zgoda jego opiekuna i osoby wykonującej zawód medyczny, udzielającej świadczenia zdrowotnego.
- dokumentacji medycznej
Pacjent ma prawo do dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń zdrowotnych.
Podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych udostępnia dokumentację medyczną pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta. Po śmierci pacjenta dokumentacja medyczna jest udostępniana osobie upoważnionej przez pacjenta za życia lub osobie, która w chwili zgonu pacjenta była jego przedstawicielem ustawowym. Dokumentacja medyczna jest udostępniana także osobie bliskiej, chyba że udostępnieniu sprzeciwi się inna osoba bliska lub sprzeciwił się temu pacjent za życia.
Za udostępnienie dokumentacji medycznej (przez sporządzenie jej wyciągu, odpisu, kopii lub wydruku oraz na informatycznym nośniku danych) Placówka może pobierać opłatę zgodnie z opracowanym cennikiem.
- zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza
Pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy mogą wnieść sprzeciw wobec opinii albo orzeczenia lekarza, jeżeli mają one wpływ na prawa lub obowiązki pacjenta. Sprzeciw wnosi się do Komisji Lekarskiej działającej przy Rzeczniku Praw Pacjenta, za pośrednictwem Rzecznika Praw Pacjenta, w terminie 30 dni od dnia wydania opinii albo orzeczenia przez lekarza orzekającego o stanie zdrowia pacjenta.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
- Młynarska 46, 01-171 Warszawa
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
tel: (22) 532 -82-50, fax: (22) 506-50-64
Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800-190-590
(połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn.-pt. w godz. 8.00-18.00
Nocną i świąteczną opiekę zdrowotną w Łódzkiem realizują podmioty:
Lp. | Nazwa świadczeniodawcy | Adres miejsca realizowania świadczeń | Telefon | Deklarowana obecność lekarza pediatry |
1 | Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr W. Biegańskiego | Łódź, ul. Grudzińskiego 61 | 42 657 41 25 510 935 692 |
Nie |
2 | Miejskie Centrum Medyczne im. dr K. Jonschera w Łodzi | Łódź, ul. Przyrodnicza 7/9 | 42 655 01 70 | Nie |
3 | Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi | Łódź, ul. Pabianicka 62 | 42 689 50 05 | Nie |
4 | Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi | Łódź, ul. Kosynierów Gdyńskich 61 | 42 687 50 54 | Nie |
5 | Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi | Łódź, ul. Wileńska 37 | 42 680 47 81 | Nie |
6 | Centrum Medyczne im. dr L. Rydygiera w Łodzi | Łódź, ul. Rewolucji 1905 r. nr 54 | 42 633 36 42570 651 515 lekarz570 481 818 pielęgniarka | Tak |
7 | Miejskie Centrum Medyczne im. dr K. Jonschera w Łodzi | Łódź, ul. Milionowa 14 | 42 672 19 18 | Nie |
8 | Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie | Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 | 44 635 85 34 44 635 83 01 |
Tak |
9 | Szpital Specjalistyczny Brzeziny Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Brzezinach | Brzeziny, ul. Skłodowskiej-Curie 6 | 46 874 20 11 | Nie |
10 | Kutnowski Szpital Samorządowy Sp. z o.o. w Kutnie | Kutno, ul. Kościuszki 52 | 24 388 03 71 | Nie |
11 | Centrum Dializa - Szpital w Łasku | Łask, ul. Warszawska 62A | 43 677 36 35 | Nie |
12 | Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy | Łęczyca, ul. Zachodnia 6 | 24 721 21 87 | Nie |
13 | Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu | Łowicz, ul. Ułańska 28 | 46 837 56 11, 12, 13 wew. 508 509 056 091 |
Nie |
14 | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy im. E. Biernackiego w Opocznie | Opoczno, ul. Partyzantów 30 | 44 754 48 42 | Tak |
15 | Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. w Pabianicach | Pabianice, ul. Jana Pawła II 68 Konstantynów Łódzki, ul. Sadowa 10 |
42 225 36 13 (Pabianice) 42 211 10 66 (Konstantynów Łódzki) |
Nie |
16 | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pajęcznie | Pajęczno, ul. Wiśniowa 26 | 34 311 25 85 | Nie |
17 | Samodzielny Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim | Piotrków Trybunalski, ul. Rakowska 15 | 519 379 046 lekarze 519 379 150 lekarze 519 379 375 pielęgniarki 517 412 039 pielęgniarki |
Nie |
18 | Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach | Poddębice, ul. Mickiewicza 16 | 43 828 82 00 505 948 433 |
Tak |
19 | Szpital Powiatowy w Radomsku | Radomsko, ul. Jagiellońska 36 Przedbórz, ul. Częstochowska 25 |
44 306 16 39 | Nie |
20 | SP ZOZ w Rawie Mazowieckiej | Rawa Mazowiecka, ul. Warszawska 14 | 729-059-545 – pielęgniarski stacjonarny 729-059- 544 – lekarski stacjonarny 729-059-546 – pielęgniarski wyjazdowy 729-059- 547 – lekarski wyjazdowy |
Nie |
21 | Szpital Wojewódzki im. S. Wyszyńskiego w Sieradzu | Sieradz, ul. Armii Krajowej 7 | 43 827 82 51 | Tak |
22 | Wojewódzki Szpital Zespolony im. S. Rybickiego w Skierniewicach | Skierniewice, ul. Sobieskiego 4 | 46 834 08 95 | Nie |
23 | Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim | Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 35 | 44 725 72 04 | Nie |
24 | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu | Wieluń, ul. Szpitalna 16 | 43 840 67 63 | Nie |
25 | Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie | Wieruszów, ul. Warszawska 104 | 62 784 55 47 | Tak |
26 | Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli | Zduńska Wola, ul. Królewska 29 | 43 824 41 06 | Nie |
27 | Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Skłodowskiej - Curie w Zgierzu | Zgierz, ul. Parzęczewska 35 Ozorków, ul. Spokojna 10 Aleksandrów Łódzki, ul. Skłodowskiej-Curie 1 |
42 717 15 64 (Zgierz i Ozorków) 42 712 13 54 (Aleksandrów Łódzki) | Tak - Zgierz |
28 | Szpital Głowno Grupa Zdrowie Sp. z o.o. | Głowno, ul. Wojska Polskiego 32/34 | 22 749 10 80 | Nie |
Tryb składania skarg i wniosków w Salve Medica
Skargi i wnioski mogą być składane do:
- Kierownik przychodni Iga Fiedorow-Kuchta
Godziny Pracy pn-pt: 9:00-16:00
Ul. Szparagowa 10, 91-211 Łódź
Tel: 42 254 64 84
Mail: troska@salvemdica.pl - Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ
Ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź
Fax: 42 275 41 89
Mail: kancelaria@nfz-lodz.pl
Numery telefonów alarmowych:
- Ratownictwo medyczne: 112 i 999
- Straż pożarna: 112 i 998
- Policja: 112 i 997