Wizyta dla osoby dorosłej
Lekarzem pierwszego kontaktu dla osób dorosłych jest lekarz rodzinny lub internista (specjalista chorób wewnętrznych). Zajmuje się on profilaktyką, diagnozowaniem i leczeniem chorób układu:
- krążenia,
- odpornościowego,
- oddechowego,
- kostnego,
- pokarmowego,
- moczowego,
- a także chorób tarczycy, metabolicznych i alergicznych.
Podczas wizyty lekarz:
- analizuje historię zdrowia i choroby,
- przeprowadza z Pacjentem wywiad medyczny,
- analizuje badania diagnostyczne,
- ocenia niepokojące zmiany i objawy.
Internista w uzasadnionych przypadkach może zlecić badania EKG, USG, a także laboratoryjne: krwi, moczu lub kału, a jeśli zachodzi taka konieczność, kieruje pacjenta do innego specjalisty (np. alergologa, gastrologa czy reumatologa).

Zapis do poradni
Jeżeli chcesz zapisać się do poradni POZ w Salve Medica wypełnij i złóż deklarację do lekarza rodzinnego, pediatry, pielęgniarki i położnej w naszym Punkcie Obsługi Pacjenta, więcej informacji znajdziesz tutaj.
Możesz również zapisać się elektronicznie w portalu Ministerstwa Zdrowia: pacjent.gov.pl. Do zapisu potrzebny jest podpis elektroniczny, podpis kwalifikowany lub e-dowód.
deklaracja_poz_polozna.pdf | pobierz |
deklaracja_poz_pielegniarka.pdf | pobierz |
deklaracja_poz_lekarz.pdf | pobierz |
Zamówienie wizyty
Umów się na wizytę z internistą telefonicznie (42 254 64 45) lub osobiście w Punkcie Obsługi Pacjenta.
Dzień przed wizytą dostaniesz SMS przypominający. Jeżeli nie możesz przyjść, poinformuj nas o tym, inny Pacjent będzie mógł skorzystać z wizyty w tym terminie.
Wizyta lekarska
Przyjdź na wizytę w wyznaczonym miejscu i terminie. W celu rejestracji zabierz dokument potwierdzający tożsamość. Poinformuj o swoim przybyciu Punkt Obsługi Pacjenta - zostaniesz skierowany do odpowiedniego gabinetu.
Na wizytę lekarz przyjmuje według kolejności rejestracji. Poczekaj przed gabinetem na zaproszenie na wizytę.
Po wizycie prześlemy Ci ankietę satysfakcji pacjenta. Jej uzupełnienie i odesłanie to dla nas bardzo ważna informacja zwrotna. W Punkcie Obsługi Pacjenta dostępne są również wersje papierowe. Dzięki opinii naszych Pacjentów możemy udoskonalać obsługę i usługi medyczne w Poradni Lekarzy Rodzinnych.