Telemedycyna
Dowiedz się więcej
Opis usługi
Jeżeli chcesz umówić poradę telefoniczną z lekarzem specjalistą lub zmienić formę zamówionej już wizyty, wystarczy skontaktować się z naszą infolinią: 42 254 64 00. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na połączenie.
Zamówienie wizyty krok po kroku tutaj*
Jeżeli potrzebujesz jedynie e-recepty, możesz ją zamówić przez telefon.
* Pacjenci zapisani do Poradni Lekarzy Rodzinnych Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Salve Medica, konsultacje ze swoimi lekarzami pierwszego kontaktu odbywają bezpłatnie (więcej informacji o zasadach obowiązujących w POZ)
Jak przebiega konsultacja telefoniczna
Lekarz skontaktuje się telefonicznie w wyznaczonym terminie (może pojawić się opóźnienie nawet kilkudziesięciominutowe). Lekarz podejmie trzykrotnie próbę dodzwonienia się do Ciebie. W celu weryfikacji zostaniesz poproszony o podanie numeru PESEL oraz imienia i nazwiska. Rozmowa potrwa około 10 minut. Lekarz ma dostęp do historii wizyt oraz dotychczas zlecanych badań i wyników.
W ramach telefonicznej konsultacji medycznej lekarz może:
- udzielić porady medycznej – poprzedzonej wywiadem medycznym,
- zinterpretować wyniki badań dostępne w dokumentacji medycznej lub dostarczone przed wizytą,
- wystawić e-receptę oraz udzielić informacji nt. dawkowania leków,
- zlecić dodatkowe badania realizowane komercyjnie niewymagające skierowania,
- zalecić wizytę osobistą jeżeli wymaga tego Państwa stan zdrowia lub zgłaszany w trakcie rozmowy problem.
W trakcie telefonicznej konsultacji medycznej lekarz nie może:
- wystawić skierowania na badania i konsultacje
- wystawić orzeczenia i zaświadczenia lekarskiego (w tym zwolnienia L4). Wyjątkiem jest zwolnienie w przypadku podejrzenia zakażenia Koronawirusem SARS-CoV-2.
Ważne, praktyczne informacje
Wizyta jest udokumentowana w historii wizyt w taki sam sposób jak tradycyjna wizyta osobista w gabinecie.
Nie ma możliwości oddzwonienia na numer, z którego dzwoni lekarz. Połączenie zostanie przekierowane na infolinię.
Zapoznaj się z Regulaminem Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną (kliknij tutaj).
Jak odwołać konsultację telefoniczną
Jeżeli chcesz odwołać telefoniczną konsultację medyczną należy dokonać tego najpóźniej 24 h przed planowanym rozpoczęciem porady. Jeżeli konsultacja nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Pacjenta, Salve Medica zastrzega sobie prawo do obciążenia go opłatą w wysokości równej cenie zamówionej Usługi.
W sytuacji problemów technicznych lub zerwania połączenia podczas porady, lekarz podejmie próbę ponownego połączenia (Nie ma możliwości oddzwonienia na numer, z którego dzwoni lekarz. Zostaniesz wtedy przekierowany na infolinię).
Przygotuj się

Przed wizytą
Przygotuj listę pytań do lekarza, żeby dowiedzieć się wszystkiego, co dla Ciebie ważne.

Umówienie wizyty
Zadzwoń na naszą infolinię: 42 254 64 00 i umów się z wybranym lekarzem. Podczas rejestracji będzie potrzebny Twój numer PESEL (lub nr PESEL dziecka, jeśli to ono jest pacjentem).
W trakcie umawiania wizyty zostaniesz zapytany czy chcesz przesłać wyniki badań lub zdjęcie obrazujące problem zdrowotny. Jeżeli tak, konsultant infolinii wyśle do Ciebie e-mail. Należy na niego odpowiedzieć dołączając wyniki badań/zdjęcie itp.
Po umówieniu wizyty otrzymasz e-mail z linkiem do płatności on-line.

Płatności online
Po uregulowaniu należności oczekuj telefonu od lekarza. Możliwość płatności on-line za pomocą:
![]() |
![]() |
|

Telekonsultacja
Zadbaj o naładowany telefon i warunki rozmowy zapewniające Ci komfort.
Lekarz udzieli Ci porady przez telefon, może wystawić również e-receptę.
Cennik
Dowiedz się więcej
Nasz zespół
Poradnik
E-recepta bez wychodzenia z domu
W Poradniach Lekarzy Specjalistów oraz POZ została uruchomiona wizyta recepturowa tj. bez konieczności osobistego kontaktu z lekarzem.
Wprowadzamy telemedycynę w związku z zagrożeniem epidemiologicznym
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym w Polsce, w trosce o wszystkich naszych pacjentów, wprowadzamy rozwiązania telemedycyny. Pacjenci Podstawowej Opieki Zdrowotnej podczas konsultacji przez telefon mogą omówić z lekarzem rodzinnym objawy, wyniki badań, uzyskać e-receptę i zwolnienie chorobowe.
Zakaz odwiedzin na oddziałach szpitalnych
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym wprowadzamy zakaz odwiedzin u Pacjentów przebywających na oddziałach szpitalnych.
Opinie o Salve Medica
Współpraca z Państwem przy projektach studenckich to sama przyjemność. Mamy poczucie, że chcą się Państwo z nami dzielić wiedzą. Mamy nadzieję, że w życiu zawodowym jeszcze nie raz się spotkamy.
W dniu dzisiejszym miałem wizytę telefoniczną u Pana dr Longina Paszkowskiego. Zostałem potraktowany wysoce profesjonalnie. Otrzymałem lekarstwa z wyjaśnieniem i oczywiście stosowaniem. Pracę Pana doktora oceniam bardzo wysoko. Równie uprzejma i profesjonalna była Pani w recepcji, z przykrością stwierdzam, że nie zapamiętałem jej nazwiska. Załatwiła mi wizytę, doradziła o co pytać, wspaniała. Wdzięczny pacjent.
Niespotykana jakosc uslug medycznych. Personel medyczny na najwyzszym poziomie. Panie pielegniarki przesympatyczne i pomocne. Sprawna obsluga i kultura osobista pań w punkcie rejestracyjnym. Jesli juz choruje sie....to leczenie tylko tam!
Jestem pod opieką lekarza endokrynologa, miałam porady lekarskie u onkologa i okulisty. Lekarze Salve Medica maja nie tylko wysokie kwalifikacje, ale odznaczają się wysoka kulturą osobistą. Jeśli do tego wszystkiego dodamy nowoczesne, pięknie wyposażone, kolorowe wnętrze, to będziemy mieli obraz nowoczesnej na miarę XXI wieku placówki medycznej. Dziękuję z całego serca, wdzięczna pacjentka.

Opieka pod okiem profesjonalistów na najwyższym poziomie. Dziękuję

Przychodnia godna polecenia. Profesjonalna obsługa, świetni lekarze, ceny całkiem przyzwoite. Nie miałem problemów z wyznaczeniem terminu.

To czołowa placówka służby zdrowia, która z należytą troską dba o każdego pacjenta. Obsługa w rejestracji bardzo miła i pomocna. Leczy dorosłych i dzieci bardzo dużo lekarzy różnych specjalizacji. Wszelkie działania mają na uwadze dobro pacjentów. Klinika godna polecenia.