Wizyta dla osoby dorosłej
Lekarzem pierwszego kontaktu dla osób dorosłych jest lekarz rodzinny lub internista (specjalista chorób wewnętrznych). Zajmuje się on profilaktyką, diagnozowaniem i leczeniem chorób m.in. układu:
- krążenia,
- odpornościowego,
- oddechowego,
- kostnego,
- pokarmowego,
- moczowego,
- a także chorób tarczycy, metabolicznych i alergicznych.
Podczas wizyty lekarz:
- analizuje historię zdrowia i choroby,
- przeprowadza z Pacjentem wywiad medyczny,
- analizuje badania diagnostyczne,
- ocenia niepokojące zmiany i objawy.
Internista w uzasadnionych przypadkach może zlecić badania EKG, USG, a także laboratoryjne: krwi, moczu lub kału, a jeśli zachodzi taka konieczność, kieruje Pacjent do innego specjalisty (np. alergologa, gastrologa czy reumatologa).
Lekarz POZ może wystawić kartę DILO, umożliwiającą szybką ścieżkę diagnostyki onkologicznej.

Zapis do poradni
Jeżeli chcesz zapisać się do poradni POZ w Salve Medica wypełnij i złóż deklarację do lekarza rodzinnego, pediatry, pielęgniarki i położnej w naszej Rejestracji, więcej informacji znajdziesz tutaj.
Możesz również zapisać się elektronicznie przez Internetowe Konto Pacjenta (IKP). Do zapisu potrzebny jest podpis elektroniczny, podpis kwalifikowany lub e-dowód.
deklaracja_poz_polozna.pdf | pobierz |
deklaracja_poz_pielegniarka.pdf | pobierz |
deklaracja_poz_lekarz.pdf | pobierz |
Zamówienie wizyty
Umów się na wizytę z internistą telefonicznie 42 254 64 84 lub osobiście w Rejestracji.
Dzień przed wizytą dostaniesz SMS przypominający. Jeżeli nie możesz przyjść, poinformuj nas o tym, inny Pacjent będzie mógł skorzystać z wizyty w tym terminie.
Możesz również skorzystać z teleporady lub wideoporady w ramach poradni lekarzy rodzinnych.
Wizyta lekarska
Przyjdź na wizytę w wyznaczonym miejscu i terminie. W celu rejestracji zabierz dokument potwierdzający tożsamość. Poinformuj o swoim przybyciu rejestrację - zostaniesz skierowany do odpowiedniego gabinetu.
Na wizytę lekarz przyjmuje według kolejności rejestracji. Poczekaj przed gabinetem na zaproszenie na wizytę.
Po wizycie prześlemy Ci ankietę satysfakcji pacjenta. Jej uzupełnienie i odesłanie to dla nas bardzo ważna informacja zwrotna. W rejestracji dostępne są również wersje papierowe. Dzięki opinii naszych Pacjentów możemy udoskonalać obsługę i usługi medyczne w Poradni Lekarzy Rodzinnych.